Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Flängdag

Nu har jag äntligen landat hemma. Har varit ute och flängt hela dagen känns det som, fast det är rätt skönt det med. I morse var vi ju på sjukhuset och tummestudien. Lillan väger 7685g och är 66,5cm
Sen har vi även varit iväg på föräldragruppen. Vilken stor skillnad det är på alla barnen sen sist vi sågs. Det var ju innan sommarn. Och nu börjar ju alla utvecklas i olika takter märker man. Vissa sitter, andra tar sig framåt, nästan kryper, tänder börjar komma, pratet är mycket mer, alla äter olika mycket "vanlig" mat/smakportioner och massa mer. Det är kul att se. Men det som jag tycker är jobbigast är ändå att lillan ska kräkas så mycket. Tycker så synd om henne. Det är ju inte riktigt så jag vill släppa iväg henne bland alla andra för då kommer hon kräkas på alla andra barnen känns det som. Eller är det jag som är fjantig som tänker så??
Nä det är faktiskt den saken som jag faktiskt kan tycka är lite jobbig med Lovisa eller hur jag ska säga... Och det kommer inte bli roligt sen när hon lär sig krypa och far dit hon vill, då kommer mamma få torka golven hela tiden. Det ser jag inte fram emot. Önskar verkligen att ett under kunde ske så att lillan slipper dessa kräkningar. Men hon mår ju inte dåligt av det  och växer som hon ska, så jag får se det positivt :) 

Hmm, vad ska man hitta på ikväll då?? Har ingen större aning faktiskt. 
Ta det lugnt kanske...

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback