Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Food

Godkväll!

Har inte varit speciellt piggare idag, men jag har försökt göra saker ändå. Har varit på apoteket och hämtat ut/beställt medicin. Passade även på att handla lite på maxi, för jag hade bestämt att jag skulle göra lasagne till middag. Vilket händer kanske 1 gång per år :P Men det är ju gott och inte svårt att göra, så jag förstår inte varför jag inte gör det oftare. 

Har även vikt bort gårdagens tvätt och stått i köket i värmen och gjort massa mat till Lovisa. Är egentligen inte klar, men det var ju en början. Jag har gjort en del portioner med ärtor, majs och morötter blandat med ris eller potatis. Gjorde både och. Sen har jag gjort i ordning köttfärs som jag ska göra puré av. Sen är jag väl klar med den delen. Måste göra mer, för hon kan ju inte få samma sak hela tiden :P Sen vet jag inte riktigt hur jag ska frysa ner det. Har ju inte hur mycket burkar som helst. Det kanske är nåt man skulle ha köpt. Små plastburkar...

Har varit iväg till Frida ikväll helt ensam. Blev inte så länge men jag fick lite tid att andas :) 
Nu måste jag sova däremot. Har varit en lång dag. 
Godnatt :) 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback