Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Hemmadag

Så skönt att få spendera lite tid på hemmaplan och träffa mor och far en stund. 
Har egentligen inte gjort så mycket vettigt. Träffade Jeanette idag och det var trevligt, men annars har det mest vart lugnt. 
Var in på Lord en snabbis igår då jag följde mamma på affärn, och jag hittade faktiskt ett par snygga jeans, men sååååklart så passar dom inte. Bättre lycka nästa gång? Dom hade faktiskt några fler som jag skulle kunna tänka mig prova, men jag kände inte riktigt för det just då. Hungern tog över. 

Nu sussar lillan sött i sängen. Hon har sovit 2x30 min idag, så det var på tiden att hon somnade. Hennes långsovning kanske blir nu istället vem vet :O 
Det blir nog så att jag åker hem till min favorit ikväll. :)
Hade trott att jag skulle kunna sova bättre här än hemma eftersom vi har rätt liten säng, men inte. Har vaknat massa gånger, och lillan sover oroligt om nätterna....
Det går väl i perioder som allting annat. 

Undrar vad jag ska hitta på imorn då...Vore ju kul att ha nånting att göra. 
På kvällen blir det mest troligt surströmming hos svärföräldrarna. :) Ingen suring för min del dock :P

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback