Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Hemskheter

Igårkväll tänkte vi se film, jag J och pär. Och det blev I spit on your grave. En hemsk film som jag inte kan rekomendera till känsliga personer. Jag själv önskar nästan att jag inte såg den. Men samtidigt så kunde jag inte sluta titta. Har börjat se den en gång tidigare men då stänge jag av efter halva, men nu såg jag klart den. Fast jag tittade faktiskt på annat vissa delar av filmen...På baksidan av fodralet står det "En otroligt brutal film". Och jag håller helt klart med. 

Nåja. Jag vaknade vid 7 i morse av att lillan började gnöla, men sen småsomna båda vi om en stund, sen blev det grin. Då tänkte jag gå å fixa lite käk, men sen ser jag att hon kissat utanför blöjan i sängen, stackarn. Så då var det bara att byta pyjamas och sen fick hon ligga hos mamma och pappa. Hade hoppats på att hon skulle somna om eftersom hon var trött. Men nu verkar hon pigg och leker i gymmet med fötterna istället för med händerna. 

Jag måste ringa försäkringskassan idag. Jag ska hoppa in och jobba för mamma 2 dagar nu. Sen blir det lite tvätt...
Usch, hur ska jag klara att vara ifrån min lilla älskling 2 dagar?? Kommer bli väldigt jobbigt, men samtidigt känns det lite skönt att få en lugn kväll och bara göra det jag själv vill. Men jag kommer sakna lillhjärtat väääääääldigt mycke!!

Nu ska jag ta och fixa lite gröt till lilltjejen här sen springa ner till tvättstugan. Yayyy

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback