Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Kläder

Gokväll!!


Har vart och shoppat lite kläder till Lovisa idag. Bidde inget till mig själv, stolt. 
Hittade faktiskt en del plagg som fick följa med hem, och det blev ändå billigt :)


Grå tunika H&M

+ Svarta tajts, sockar och en rosa långärmad från H&M :)


Både svarta och bruna byxor från Lindex


Och en rosa body från Lindex

Det är så bra att vissa butiker har mycket billiga kläder, sen finns det ju ta 3 betala för 2. Och det finns så mycket som jag skule vilja köpa. Men jag kan ju inte köpa å så har jag inget som passar till. Så jag försöker att tänka lite grann då jag handlar. 
Och nu då hon börjat äta mer mat så vill jag helst inte bara ha vita och jätteljusa kläder. Klart jag vill ha lite sånt med, men inte bara. Vill inte ha fläckar som inte går bort. Men än så länge har inga kläder blivit förstörda, endast några handdukar som blivit lite missfärgade (orangea fläckar) Men handdukar kan jag gärna byta ut sen :) 

Har faktiskt haft en heldag med Linn :) Riktigt kul. Vi sågs mitt på dan och det blev en fika på NK, sen åt hon middag här och nu på kvällen har vi sett film, Nyckeln till frihet hette den om jag minns rätt. Helt okej, men jag missade ändå rätt mycket eftersom jag höll koll på lillan samtidigt.
Hon har faktiskt suttit en del själv idag, men man får vara beredd för helt plötsligt åker armarna upp och då tippar hon :p Hon försökte även sätta sig själv då hon vaknade efter sin lilla lur nu på kvällen. Man såg hur hon kämpade och tack vare att mitt ben låg alldeles breve gjorde att hon tog sig rätt högt upp. Helt otroligt. Men det dröjer nog minst några veckor till (kanske nån månad vad vet jag) innan hon sätter sig själv. Tiden får visa, och hon får utvecklas i sin takt :) 

Kanske skulle man lägga sig och se klart Trassel som vi börjat se 2 kvällar i rad men båda har somnat ifrån. 

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback