Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Kortis

Blev en väldigt tidig morgon idag. Halv 7 klev jag upp, tog en dusch, gjorde mig klar, gjorde lillan klar, skjutsade älskling till jobbet, for till sjukhuset och gav Lovisa frukost och sen ul. Vilket gick bra :) Men det var inte som jag hade trott, hade fått för mig att det var på hjärtat också men det var bara på blodkärlet på halsen...menmen... det är ju som sagt bara till studien som vi är med i..

Sen har jag sett en film medans lillan har sovit, håller just nu på att tvätta. Har diskat undan i köket från gårdagen...Ja sånt som jag gör i stort sett alla andra dagar med andra ord :P
Ska snart springa ner i tvätten igen, bara Lovisa vaknar, vilket borde vara när som helst. 

Sen måste vi packa. Det blir en tripp till Vilhelmina i helgen :) Jag vet aldrig hur mycket jag ska ha med mig. Det är väl mest kläder, handdukar, flaskor och allt sånt till Lovisa som ska med och som är viktigast att det kommer med. (förutom min medicin som är minst lika viktig). Eftersom hon kräks så mycket som hon gör så vet jag aldrig hur mycket jag ska ha med. Vill inte ha för lite direkt. 
Måste komma ihåg täcket till vagnen och en overall med. 

Skruttan har varit en glaskit idag :) Fast jag har börjat må mycket bättre och har fått mer ork igen så det smittar väl av sig antar jag :D



<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback