Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Måndag

Igår skulle Frida och Jesper äta middag med oss. Så jag och Frida lagade maten. Sen tänkte jag pressa lite vitlök och he i, men vips så flyger vitlöken uppåt istället för neråt och jag får in lite i ögat. Åh fy i hela världen vad ont i gjorde. Det sved som jag vet inte vad och tårarna bara sprutade. Till slut fick jag ut den rackarns lilla biten och det blev genast mycket bättre, men fy vad obehagligt det var!!!

Undrar vad denna dag har att erbjuda. Jag och Frida pratade lite om att åka ner på stan senare, men får se om det blir av eller inte. Tydligen har dom flyttat H&M med så det vart jag lite sugen på att kolla in. 
Morgondagen har däremot mer att erbjuda. Först på morgonen är det tummestudien vilket tar kanske 1,5-2 timmar beroende på...Sen efter det hinner jag bara hem och äta lunch sen dra vidare till föräldragruppen. Och nu borde även öppna förskolan ha öppnat så jag kanske kan dra mig dit om veckorna :) 

Haha, lillan ligger just nu på mage under babygymmet och hon försöker sträcka sig till sakerna, ser jättekul ut :p


<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback