Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

mitt-i-veckan

Hej onsdag!

Men vad ska jag hitta på för nåt?
Jag gav lillan en flaska vid 8 i morse och sen somnade hon om till 11 :O Ändå la hon sig 20.30 igårkväll. Lillskruttan. Fast hon sov rätt lite igår under dagen så hon måste väl ta igen det på nåt sätt. 
Nu ligger hon mätt och belåten efter gröten på lekfilten bakom mig och leker i babygymmet. Det är inte bara händerna som far utan fötterna är högt uppe i luften och försöker ta tag i nånting, vilket hon lyckas med ibland. 
Vaccinationen igår gick bra. Lite grin men det är ju normalt. :) Vi träffade även några från föräldragruppen där så det var kul :) Ett av barnen har till och med börjat stå på alla fyra, jätteduktig är han :) Lovisa är så försiktig så det lär ta ett tag till innan hon börjar med det. 

Jag funderar på om jag ska släpa mig ner till Strömpilen och shoppa lite kläder till lillan. Hon växer ju och det dröjer väl inte allt för länge innan hon kan ha storlek 74. Jag har inte så mycket större kläder så det måste införskaffas nån gång. 
Annars har jag nog inga planer för dagen. Kanske träffa nån kompis ikväll om det blir av :) 


Det är näst intill omöjligt att inte få suddiga bilder om man tar dom själv. 
Lillan vill inte vara still för 5 öre.

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback