Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Seg

Igårkväll komme (mor)mor och (mor)far hit en stund. Alltid lika kul att träffa sina föräldrar :)
Lovisa studsade en del i gåstolen. Hon kom även på att man kunde plocka bort själva styrningen/leksaksdelen. Vi måste nästan fara och köpa batterier så det börjar låta lite grann. Nu är det endast tutan som låter.


Senare under kvällen såg jag och J en film, Next three days. Den var rätt bra, men ganska lång. Eller den kändes lång för jag var rätt trött. Hade däremot svårt att somna efter filmen istället :p 
I morse låg jag och lillan och myste efter att J for på jobbet.  Men jag fick inte somna om, utan hon ville prata och hålla mig vaken. 
Är rätt seg idag. Känns lite som jag har feber men ändå inte. Hade gärna sovit en stund, men får ta det när Lovisa sover. Just nu tar hon en tupplur, men lär nog vakna snart. 
Jag måste komma ihåg å ta prover i veckan med, helst imorn. 

Va tråkig jag känner mig. Ber om ursäkt för det :p

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback