Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

sjukhus

Idag klev jag upp någolunda i tid, men vad hjälper det :p Jag var ändå inte på sjukhuset förrän 11.15. Väntade på en buss för jag orkade inte gå båda vägarna. Lämnade prover på sjukhuset sen gick vi hem. Lillan sussade sött i vagnen större delen.

Nu har vi hunnit med äta lunch och nu sover Lovisa igen. Själv har ja diskat en del och har startat diskmaskin. Inväntar syster som kommer senare. 

Imorn är det dags för ultraljud på lillans hjärta. Det är inget allvarligt utan det ingår i studien som vi är med i. Så jag hoppas att allt ser bra ut :)

Nä usch så trött jag blev. Kanske ska lägga mig och vila en stund.

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback