Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

slapp fredag?

Gårkvällen spenderade jag och Lovisa med min favoritFrida :D Vi tog en härlig promenad, fast lillan uppskattade det inte riktigt lika mycket. Speciellt inte mot slutet, då ville hon absolut inte ligga kvar i vagnen. Inte ens sitta hjälpte så jag bar henne en bit. Kanske dumt, men till slut orkar man inte lyssna på skriket :P

J var inte hemma förrän 1.30 ungefär. Förstår inte hur han orkade kliva upp i morse. 
Själv var jag trött halv 8 då lillan vaknade. Så jag gav henne en flaska i hopp om att hon skulle somna om. Ett tag måste hon ha sovit i alla fall för jag lyckades då somna om en stund. Men usch för tröttheten jag har idag. Skulle behöva ta en långdusch så jag kanske vaknar till liv. 

Vad ska man hitta på ikväll då tro? J jobbar i helgen, och nästa helg så det lär ju inte hända så mycket spännande. Vi skulle egentligen iväg och äta surströmming hos Js föräldrar ikväll, men det blev uppskjutet. Så jag vet inte alls vad vi ska göra ikväll. Ligga på soffan och se film eller nåt låter som en bra plan, men vi får se. 

Jag måste komma ihåg att vattna blommorna idag. Kanske skulle göra det nu på en gång när jag lix har det i tankarna. Men först blir det nog ett blöjbyte, det låter lurigt från babygymmet :p

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback