Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tvättare-tvätteli-tvätt

Rubriken kanske talar för sig själv...det som står på dagens schema är tvätt. Är det ovanligt? Nej inte direkt. Om ni bara visste hur mycket jag längtar efter en egen tvättmaskin. Trodde aldrig jag skulle säga så, men det är nåt som står högst upp på önskelistan just nu.
Jag ville verkligen inte kliva upp i morse och fixa tvätten ensam. Det var väldigt nära att jag låg kvar i sängen och myste med lillan istället. Men i sista sekund så bestämde jag mig att dra mig ner till tvätten ändå. Jag gör ju hellre bort det nu än ikväll eller imorn. 
Det jobbiga var att jag kom på att bilstolen är i bilen så jag var tvungen att ta bärselen. Så mina axlar fick stå ut. Andra gången jag gick ner så orkade jag inte heller gå och hämta bilstolen, så jag tog åter på mig bärselen. Men det var mysigt för lillan somnade i famnen på mig medan jag hängde upp tvätten. :)
Skulle behöva gå ner snart igen, men vill inte väcka prinsessan som sover. 

J började jobba 8 i morse. Stackarn får ingen sovmorgon denna helg. Vill inte byta med honom som jobbar 17 dagar i sträck nu.

<3

//Hanna


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback