Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Monday

Nu är jag åter i hemmet igen. 
Har varit en sväng till r-fors under helgen. Syster m.fam har ju flyttat in i hus så dom hade som en inflyttningsfest med alla syskonen m.fam...Jättetrevligt :) 

Igår var vi på Nolia och strosade runt. Vi köpte väl ingenting direkt. Jag hade tänkt köpa kola, men allt innehåller ju soja och jag är rätt säker på att jag inte kan äta det, så jag struntade i det. Det kanske är tanken att jag ska hålla mig från godis. Har som inte köpt nåt på väldigt länge nu. :) 
Sen blev det lite tvättning och en tidig film. Tror den hette Trolljägaren, det var en norsk film. Rätt konstig film enligt mig :p 

Natten har varit lugn. Jag gav lillan lite mat direkt i sängen runt 8 och det gjorde att hon somnade om medan hon åt. Har som inte tänkt på att jag kan ge henne när hon ligger ner :p Får kanske testa det ibland, spec på kvälle då hon ska göra natt. 

Jag har drömt väldigt konstigt på morgonsidan. Jag drömde att jag och J skulle med ett flyg och vi var jättestressade. Vi var tvugna att åka nån konstig lift (linbana) och det var massa trappor hit och dit som vi skulle upp och ner för. Sen helt plötsligt så ska jag föda barn samtidigt som vi letar oss rätt...Ja det var väldigt konstigt.

Idag har jag hunnit med en dusch, vikt tvätt, diskat lite och lite såna saker. Sånt som jag gör i stort sett varje dag :p Vagnen ligger i bilen som J har till jobbet. Klantigt kanske. Jag trodde det skulle bli regn hela dagen, men det har inte regnat så mycket. Däremot så blåser det en hel del. 

Jag har även testat göra amerikanska pannkakor för första gången. Jag föredrar nog vanliga pannkakor faktiskt. :) 


Gott med gröt :) 
Denna söta O-mun görs väldigt ofta :)




Familjebilden vi hade i tidningen :) 

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback