Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

utveckling

Idag har jag också varit väldigt seg. Jag och lillan klev upp runt 8, och jag kunde inte tänka på annat än sova, och vid 10 vart lillan trött och ville sova 40 min. Så då passade jag på att slumra till jag med.

Blev kanske inte mycket piggare av det, men det var väldigt skönt. Måste verkligen ta prover imorn. Har skjutit på det. Jag känner mig så slö just nu. 

Ikväll vill jag verkligen hitta på nånting Utanför lägenheten. Är så less på att vara här så jag klöser snart på väggarna. Det är inte så lätt att leka ute med Lovisa än. Men nu kan det inte dröja allt för länge innan hon sitter tycker jag. Hon blir mer och mer stabil och de senaste dagarna har hon suttit med lite stöd och faktiskt "lekt" med sina leksaker. Inte bara stirrat på dem :p Så det går framåt :D
Och att ligga naken är det bästa som finns. Det blir så mycket lättare att röra på sig då. Slippa en stor blöja som bara är ivägen. 
Ja det är otroligt hur de små livet utvecklas hela tiden. Själv blir man lätt blind och ser ingen skillnad, men det händer ju saker hela tiden. 

Nu kanske jag borde börja fundera på nån middag..

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback