Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Vaccination

Goddagens!!

Vi tog en sovmorgon idag jag och lillan. Jag passade även på att äta frukost och göra mig klar innan Lovisa vaknade.
Nu har vi precis kommit hem från BVC. Det var 6 månaders vaccination, mätning, vägning och träffa läkare.
Lilla ploppen i naveln lyckades dom pilla bort med, så nu ser det bättre ut. Jag sa till dom att jag inte har velat vara där och peta så mycket. För jag vill inte orsaka nån infektion eller så, men dom sa att det såg bra ut och nu slipper vi det där :D

65 cm och 7,3kg idag. Lillan börjar bli stor :D
Sprutorna gick rätt bra med. Såklart blev det skrik och lite grin, men det gick ändå över fort. :) Däremot hade hon lite svårt att somna på vägen hem. Men till slut så. Hon sover fortfarande i vagnen :) 

Snart ska jag ner i tvätten, men jag orkar inte bära både den tunga tvättkorgen och Lovisa. Frågan är om jag ska våga kuta ner med tvätten först sen upp och hämta henne nu medan hon lix sover... men det känns ju så dumt samtidigt :/ Vill ha tvättmaskin i lägenheten!!!!! Men det går inte i denna lägenhet.  Finns varken plats eller uttag för det. 



<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback