Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Varför tvättar jag?

Jag har sovit lite halvkonstigt inatt. Det har vart varmt och kallt om vart annat. Sen vaknade lillan klockan 6 och var pigg så jag gav henne lite mat och då somnade hon om (som tur var). Så vi sov till 9 ungefär sen låg vi och myste en stund innan det blev dags för frukost. En hel portion risgröt blev det. Men då har hon inte fått nån mer portion mat sen dess. Vågar inte ge magen allt för mycket. Måste ju öka succesivt. 

Idag känner jag mig väl typ som igår. Pigg när jag vaknar sen dalar det utför. 
Och min käre bror fyller år idag så vi ska dit ikväll. Jag skulle egentligen tvätta ikväll, men det går ju inte. Tjurig som jag är har jag släpat ner tvätten och tvättar nu istället. Kanske dumt, men det måste göras. 
Som tur är, är den snart klar...Har i sista tvätten nu och sen ska den bara torkas. Kanske hänger det  i lägenheten så jag slipper springa ner igen. 

Är sugen på milkshake. Tänk om jag hade haft glass hemma då hade det varit en lätt match. :p

<3

//Hanna


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback