Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

1 December

Idag är det en ny månad, december. Lillan blir 9 månader idag. Det är sjukt vad tiden går fort hela tiden. 
Lillan tog en liten sovmorgon till halv 9 i morse, och jag kände mig stendöd då jag klev upp. Hade inte ens märkt att J redan klivit upp. Inte ens vaknat av hans klocka. Är det nåt fel?? Jag hade väl en sämre morgon antar jag.

Igår när jag var på affärn så hittade jag jättesöta hårband till barn. testade några på L och jag blev så sugen på att köpa. Det fanns i 2 pack med, men jag hade nästan velat ha ett vitt och ett rosa istället för 2 rosa. Menmen. Kanske springer på nåt snart. Skulle vara sött till jul och annars med såklart :)

Ikväll blir det tvätt. Sen till helgen ska vi nog ändra om lite hemma. Vi har pratat om att flytta ut datorn till vardagsrummet så det kommer bli tomt att inte ha nåt att titta på när vi går isäng. Vi har ju bara en tv i hemmet. 

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback