Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Anlänt

Nu har vi äntligen fått kylskåpet på plats. Ett rymligt och frysen känns på nått sätt mycket större. 
Sen var det ju lite typiskt att jag stod i duschen då det plingade på dörren :P Fick snabba mig på med kläder. 
Lillan har då sovit förbi allt oljud och vi borde egentligen åka och hämta det vi har i frysen hos Frida. Men jag vill helst inte väcka lillan eftersom det förmodligen kommer bli lite senare ikväll än vanligt. Julbordet var först 18.30 så hon måste få sova mycket så hon kan hålla sig på ett någolunda bra humör. 
Tror Frida förstår det med, så jag får se om hon vaknar snart, då kan jag åka annars får det vänta en dag eller två. 

Fick ett brev med posten, från sjukhuset...

Det står:

Bästa Hanna!

Leverproverna har stigit något. Öka kortisonet till 15mg/dag och fortsätt med Prograg som tidigare. Tag nya prover om en månad.

Hade väl nästan väntat mig det eftersom jag varit mycket tröttare senaste veckorna. Även om dom säger att det inte ska påverka nånting...Men ibland tycker jag att det känns. 

Dax att måla naglarna tror jag :P

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback