Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Borta?

3 nätter i rad med väldigt lite sömn. Ja inte är jag pigg kan jag lova. Kan bara inte sova och denna förbannade hals och hosta är jätteirriterande på natten. I natt funderade jag på att ringa sjukvårdsupplysningen men gjorde inte det. Var alldeles för trött för att orka. 
Min röst börjar försvinna eller så är det bara nu på morgonen. Men jag kände redan igår att det var ansträngande att prata. Och all denna slem som jag hostar upp gör att jag nästan vill kräkas. Huva så dåligt!
J jobbar ett 10 timmars pass idag, så han kommer hem om 9 timmar. Jag har en lång dag framför mig.

Måste fixa efterrätt till ikväll snart. Den ska stå i frysen så jag måste göra den innan.

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback