Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Christmascandy

Julbordet igår var väldigt gott med stora bokstäver! Jag blev alldeles för mätt :p 
Sen har vi varit en sväng på stan idag och handlat klart de sista julklapparna. Skönt att ha det ur världen!! Nu måste jag bara slå in de sista och kanske slå om dom vissa eftersom våran katt tydligen tyckte att paket var intressant. 

Efter middan for jag och lillan en sväng på affärn och handlade lite grejer till kylen och till julgodis. Så jag håller på fixa nu. Är väl egentligen klar, det är på stelning :) Rocky Road och chokladbräck med polkagris. Ska göra mozartkulor senare i veckan. De hade tydligen inte så långt hållbarhet i kylen så får göra dom så nära jul som möjligt. 

Det har hänt en liten "olycka" här hemma ikväll. Lillan har slagit munnen så det blödde. Usch bara! Tror inte det blev så farligt eftersom jag har fått borsta tänderna på henne. 
Måste se imorn hur det ser ut. Håller tummarna för att det ser ut som det brukar. Annars blir det att ringa tandläkarn...

Hade tänkt se en film som går på Tv ikväll, men har som inte hunnit med, så jag vet inte om jag har lust att hoppa in mitt i filmen. 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback