Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Fredag

Igår pajade vårat kylskåp. Vi trodde först att dörren stått öppen, men eftersom det bara blev varmare i kylen så fick vi till slut ringa hyresvärden. Vi står just nu på en akutlista och jag hade hoppats på att vi får kylskåpet idag. Men än har det inte kommit några gubbar. Så jag fortsätter hålla tummarna. Vill helst inte vara utan kyl hela helgen.
Vi fick slänga vissa saker, men kunde även spara vissa saker. Så just nu är vårat tillfälliga kylskåp på balkongen. Som tur är, är det vinter och rätt kallt, men inte för kallt. 

Ikväll ska vi iväg på julbord :D Hur gott blir inte det!?

Nu skulle jag bara behöva färga håret, men vet inte om jag klarar det själv. Måste i alla fall vänta tills klockan två då lillan ska sova. Hon har för övrigt sovit väldigt oroligt inatt. Hon vaknade när jag skulle gå isäng och var vaken en timme ungefär. Och jag var så trött så jag la mig på soffan en stund.  Sen när hon somnat så vaknade hon igen då jag skulle gå isäng. Det var inte en dröm kan jag lova. Men som tur var somnade hon om rätt fort då. Och sen har hon vaknat rätt många gånger under natten. 
Menmen jag fick ju sovmorgon igår :p

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback