Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

God Jul!!

Idag är det 23 december, dagen (eller kvällen) före julafton. 
Granen är klädd och står så fin i matrummet :)
Lillan sussar sött i sängen efter lite protest. Hon har för övrigt varit väldigt duktig på att sitta och leka ensam idag. Ännu ett tecken på att hon verkligen behöver ett eget rum nu. Men det är i stort sett omöjligt att få tag i nåt känns det som. Efter 2 månader så har vi som bäst stått som nummer 6 på en lägenhet.
Det kommer väl så småningom.
Hon har dessutom ramlat och slagit hakan idag. Vi upptäckte det till middan, men ingen av oss har hört henne ramlat eller grinat så hon kanske är en tuff liten tjej.
Hon blir allt bättre på att stå själv och släpper gärna själv. Hon har tagit initiativ till att gå mot en själv med, inte bara om man ber henne göra det. Mysungen våran. Fast än är rekordet 4 steg fortfarande. :)

Imorn är det julafton som sagt och som säkert alla redan vet. 
Det blir fika på förmiddagen med morfars och sen kring Kalle kommer farfars hit. Mina syskon ska även vara här så det kommer bli full rulle.
Mamma mormor testade tomtemasken för att se om Lovisa blev rädd, men hon bara skrattade så jag hoppas det går bra imorn med.

På juldagen rullar vi hemåt till stan igen och ska umgås med Js familj :) Blir som en liten julafton då med eftersom vi bestämde att spara julklapparna som är mellan oss och dom till då.

Finns inga bilder på denna dator, så jag får försöka fota nu under jul och lägga upp lite bilder sen :)

Jag önskar mina läsare en riktigt God Jul!! 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback