Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Lucia

Det har varit lite halvkass uppdatering här på bloggen den senaste tiden. Jag har inte haft så mycket att berätta så därför har det inte riktigt blivit av. 
Fotograferingen förra veckan gick bra. Nu sitter jag hemma och väntar på att dom ska komma hem bara. Vill så gärna att dom kommer innan jul! 
Sen var jag ju och lussade i helgen. 


En liten bild, men bättre än ingen :)

Har även lagt in lite fler bilder från kameran..




Tydligen tyckte Lovisa att hennes förvaring för leksaker passade bättre till henne själv.


Busig

Idag är det Lucia. Igårkväll tänkte jag att jag kunde ju vara duktig och slå på Tv:n där vid 7 för att se Luciatåget, och på så sätt skaffa mig lite julkänsla. Men icket. Både jag och Lovisa sov djupt fram till 9. Vi vaknade när J skulle säga hejdå. Lillan la sig ändå 19.30 igår och har inte vaknat en gång under natten, så hon var nog trött :p I vanliga fall vaknar hon oftast nån gång under natten. För det mesta av att hon råkat sätta sig upp i sömnen.
Skulle behöva fara en sväng på affärn. Såg att dom hade billiga dockor på maxi. Sen när L blir större ska hon få min baby born som jag hade när jag var yngre. Och jag har väldigt mycket saker och kläder till den :p

Klippte mig förresten igår. Måste bara färga håret nu med. Helst innan helgen, men framförallt innan jul. 

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback