Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Nytt!

Jag har inte kunnat se några skador på lillans tänder idag. Hon slog sig ovanför ena tanden och det blev ett litet "jack" eller sår. Jag måste väl fortsätta hålla utkik den närmaste tiden. Kanske till och med skulle ringa och höra för säkerhets skull. 

Idag har det varit en flängdag känns det som. Fick en liten sovmorgon i morse :) Fast jag var väl vaken en timme där emellan med, men ändå. Lillan ville inte sova före lunch, hon riktigt totalvägrade. Så efter lunch somnade hon direkt. Fast då ringde mamma efter en stund och frågade om jag skulle med ner på Strömpilen, och eftersom jag inte hade så mycket för mig och J skulle plugga sen jobba så for jag och lillan ner dit. Det blev lite nya underkläder :) Äntligen!! Ogillar verkligen sånt, det är sååå tråkigt, haha. Men nu har jag köpt lite nytt och klarar mig ett tag :) 
Hämtade ut lite medicin, får resten imorn. Sen for vi hem, lillan fick mat och sova en stund, sen for vi vidare till Frida och hämtade mina frysvaror och sen närmare 7 landade vi äntligen hemma igen. Och lillan tyckte att det var lika skönt som mig. Hon fick sig ett bad innan det var sängdax. 

Så då har jag passat på att färgat håret på mig själv. Det var inte så svårt som jag trott och det blev inte alls nå mycke färg på öron och panna (om ens nåt) som det lätt brukar bli. Har börjat se en film med, The weddingplanner, men eftersom J komme hem så har han tagit över datorn. Har kvar ca 30 min av filmen och hoppas på att få se klart den ikväll. 

Nu vill jag bara ha jul!!! Det ska bli så mysigt! Och speciellt att få uppleva julen som en riktig familj, med vårat älskade lilla barn. Det ska bli så jul att se hur hon reagerar på tomten, och kommer hon ens vara intresserad av julklapparna, kommer granen få stå ifred. Ja detta älskade lilla barn :) 
Lillan är rätt duktig på att stå själv nu, då hon vill. Riktigt kul att se!

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback