Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Står

Det blev så att jag åkte hem till robban i helgen. Syrrans karl fyller år så det kändes dumt att inte åka, även om jag nästan hade bestämt mig att stanna hemma. Menmen, det får bli en hemvistelse två helger i rad. Nästa helg blir det Lucia, och förhoppningsvis hinner jag träffa Angelica :) Var alldelese för länge sen så det ska bli jättekul :D

Jag upptäckte en ny tand idag på lillan. Tanden breve framtanden har börjat tittat upp, så nu har hon 2 uppe och två nere. Hoppas det andra framtanden uppe dyker fram snart med. Förmodligen så var det tanden som spökade eftersom hon har varit snorig. Det slutade som igår och den måste ha kommit fram under natten nästan. För igår såg jag den inte. 
Lillan har börjat bli jätteduktig på att stå själv, helt själv. Tidigare har hon klarat 5 sekunder rätt bra, men idag var det upp mot en halv minut tror jag. Och hon stog själv flera gånger. Helt otroligt vad stolt jag kände/känner mig :D

Imorn blir det som sagt kalas. Ännu mer fika. 
På tal om fika så tycker jag att det känns som jag gått upp i vikt den senaste månaden. Så jag var tvungen att väga mig när jag komme hem. Vi har ju ingen våg hemma i lägenheten. Kanske nåt man skulle önska sig? Fast ändå inte. 
Hur som helst, jag fick typ en chock för den visade -4kg sedan sist jag var hemma, alltså för en måndad sen. Kan det verkligen stämma? Måste fråga mamma om den går rätt. 

Nåja. Nu lät det som att en bil komme, eller har jag kanske fel? Mor och far har varit på IKEA idag. 
Har även tystnat uppifrån för en liten stund sen. Lillan har legat och grinat om vart annat så jag har suttit där inne för att lugna henne. Bara så hon känt att jag varit i närheten, vilket hjälper. Jag/vi brukar aldrig ta upp henne när hon väl lagt sig för att sova. 

Har tyvärr inga bilder att bjuda på. Fanns bara från då L var knappt en månad på denna dator :P 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback