Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tågat

Nu har så gott som hela helgen gått. I fredags var vi en sväng hos Js föräldrar och det blev en snabb sväng förbi max på vägen hem. En Lyxshake satt ju inte fel i magen. Jordgubb är ju så god så jag vet inte vad. 
Lördagen blev tidig. Jag och lillan for tidigt hem till r-fors. J komme senare på afton. Hann träffa Angelica under dagen och det var väldigt trevligt! Synd bara att det inte blir så ofta. Kvällen spenderade vi hos broder där vi fick jättegod kladdkaka och såg film. 
Idag har jag lussat på bruket. Kul att göra nåt annat och nytt för en gång skull :) 
J har åkt hem igen, och jag och L är kvar hos mina päron. J ska plugga imorn på morgonen, och jag har klipptid 8.30, så mamma får ett extrabarn och får passa lillan en stund. Det brukar ju inte ta så lång tid att klippa sig. Har bara inte riktigt bestämt mig hur ännu. 

Hade tänkt göra nå julgodis ikväll, men det blir inte av. 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback