Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tisdag

Idag är jag sliten med stora bokstäver. Det började redan igårkväll. Jag känner mig lite borta i huvet och trög i ögonen. Har suttit och grubblat länge på om jag ska jobba eller inte ikväll. Det känns som att jag borde fara, och i värsta fall får jag väl åka hem ifall det inte går. Det är ju pengar...

Idag har vi inte gjort många knop. L har sovit väldigt bra idag så jag har fått vila mycket :) Känns bra, men det har inte hjälpt., tyvärr. 
Imorn på morgonen är det fotografering som gäller. Kan bara inte bestämma mig vilka kläder L ska få ha på sig. Sen hoppas jag att hon är glad så det blir fina kort. Hon har börjat grina åt vissa män. Bland annat morfar :p 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback