Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Torsdag

Igårkväll efter jobbet började jag fixa massa mat till Lovisa. Hur smart är det när klockan är tio på kvällen? Jo men det var en jättebra idé tyckte tydligen jag. Och det gick ju bra, jag var inte allt för trött men det tog ju 2 timmar, + att vi startade en diskmaskin efteråt så vi gick väl isäng efter halv 1. Men det var värt det för nu har jag bunkrat upp lite i frysen igen. :) Känns alltid så bra när jag är klar. 

Hade tänkt  vara duktig och kliva upp 7.30 i morse, men icket. Jag låg och znoosade och klockan var nog 9 när jag bestämde mig för att kliva upp. Jag kände att jag inte orkade kliva upp när lillan lix sov. Så varför skulle jag förlora en sovmorgon? Nä så jag var nöjd att hon sov till 9. Det har hänt ganska många gånger nu att hon har sovit från 19.30-9...
Idag har vi varit en sväng på sjukhuste och lämnat prover. Känns rätt skönt att jag bara gör det var fjärde vecka just nu. 
Sen har jag även anmält oss till julfesten på öppna förskolan nästa vecka. Det är sista dagen dom har öppet innan jul och vi kommer bland annat dansa runt granen. Så det tyckte vi lät lite spännade. J har även lovat att följa med så det känns extra kul! 

Ikväll ska jag och lillan träffa Frida :D Ska bli jättekul!! Saknar henne! Blir ju inte allt för ofta vi kan ses, så man får ta vara på den tiden vi får :) Får hoppas att L är på bra humör med. 



<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback