Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Typiskt!

Fick ett brev igår av min läkare där det stod att jag var tvungen att ta peover i veckan, vet inte varför. Så jag passade på att göra det idag. J hade tänkt lämna blod, men det fick han inte eftersom han har haft ont i halsen för ca en vecka sen...
Sen efter lunch började jag bli trött och hängig så J fick passa lillan medan jag gick och la mig. Sov väl i omgångar fram till halv 4 tror jag. Sen var det bara att fixa middag och fara och jobba.
Vet inte om det kanske var en dålig idé, för nu har jag 38 graders feber. Jag brukar ha 36,4 i vanliga fall så det känns i kroppen konstigt nog. Tror jag är rätt känslig när det gäller feber :P

Ska snart lägga mig och sova, men först ska jag få i mig lite kvällsfika. 
Det är bara så typiskt att jag blir sjuk då jag inte vill. Imorn skulle egentligen jag och älsklingen på bio och vi hade fixat barnvakt över natten med. Så jag hoppas verkligen att jag är piggare imorn så vi kan fara. Sen ska jag träffa lite släkt på fredag som är uppe och det vill jag inte heller missa. Jag ska inte bli sjuk nu!!! Det bara är så!!

Får hoppas jag kan sova i natt bara, brukar oftast ha svårt att sova när jag har feber. Brukar oftast bara ligga och vrida och vända på mig och frysa. Men i natt ska jag sova, det har jag bestämt. 

Vi har skruvat ihop våra förvaringsmöbler till hallen och soffbordet till vardagsrummet. Jättebra blev det tycker jag. Soffbordet är lite mörkare än tv-bänken och våra hyllor så jag vet inte om dom har ändrat färgen något för vi köpte samma, det är jag väl 99%säker på. Men det gör inget tycker jag :) Det är inte så att det syns om man inte jämför. 

Sängen var det..


<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback