Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

14 feb

Nu har jag vickat klart som dagmamma, och inga mer 8 timmars arbetsdagar står på schemat efter idag. Känns riktigt skönt!
Ska försöka jobba 3 veckor till, men det kan bli 2 eller 4 med. Man vet aldrig. Men jag siktar på ca 3 iaf :P
Är vääääldigt trött nu. Har sovit dåligt i helgen, så det beror väl på det. 
Ska ta och lägga igen ögonen några minuter nu innan jag ska med mamma på affärn och sen fara och jobba vidare.  

Dagen hade jag helst spenderat med älsklingen, det är ju trots allt alla hjärtans dag. Men det är ju inte hela världen. Vi finns ju fortfarande kvar för varandra :P Jag fick i alla fall mina geléhjärtan igårkväll haha :)

Ha en bra dag!

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback