Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

37 fulla veckor

Måndag, ny vecka. 37 fulla veckor nu!
Vi såg på lite förlossningsfilmer igår vilket kändes både bra men jobbigt. Det sprutade tårar från mig, längtar verkligen tills vi får träffa vårat underbarn. Men jag är livrädd för själva förlossningen :/ 

Det har börjat trycka neråt i magen nu, speciellt vid sammandragningarna. 
Det började igår och känns mer idag..Blir det mer så måste jag nästan ringa in och höra. Känns så konstigt när man inte vet hur det ska vara och kännas :P 

Ska ta å koka lite nappflaskor nu så vi har det gjort och kan packa ner i BB-väskan. 
Sen ska jag limma lite på skötväskan så att den blir hel. Det går inte sy där man ska ha flaskan så det blir en fuling med lim istället. 
Tror seriöst vi måste göra i ordning här hemma nu faktiskt. 
Skötbordet saknas fortfarande, men jag går och väntar på att systers lilla bebis ska komma ut snart. Då kanske mamma och pappa tar sig till stan och förhoppninsvis kan ta med skötbordet som inte gick in i miniaudin :P Och som inte gick skruva isär helt heller....

<3

//Hanna

Permalink Gravid Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback