Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Bra kväll

Usch så min mage kliar och sticks. Jag försöker smörja in den men det börjar typ bara svida mer. Och jag vågar typ inte kli heller :P
Hoppas inte det är nå bristningar på G. Det är så svårt att se, kan som bara se i spegeln och jag ser nånting, men vet inte vad är. Bristningar brukar ju vara blålila i början, sen bleknar dom ju med tiden, men få små saker ser nästan ut som blekta bristningar på nåt konstigt vänster. :P
Eller så är det mina åderbråck i magen som kanske börjar bli ytliga. Jag har ingen aning. Irriterande är det i alla fall.

Kvällens jobb har gått väldans bra :D Det gav mig lite nya krafter faktiskt.
Fast trött är jag ändå, så ska nog krypa till kojs snart och ringa älskling.
Känns skönt att han ska komma hit i helgen :D, redan imornkväll!
Saknar mitt hjärta. Så jag hoppas morgondagen går fort och att det går lika bra på jobbet.
Är så glad att jag har min J i mitt liv och att det är just han som är far till vårat älskade under. Tänk att vi snart är en familj på riktigt!!! Helt ofattbart och underbart.

Natti natti
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback