Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Förvärkar?

Igårkväll hade jag mycket sammandragningar igen. Det började på jobbet så det var bara att sitta kvar på sin plats tills man slutade. Hade även rätt ont i ryggen, troligen för jag inte vilade nåt under dagen.
Sen när jag komme hem hämtade jag älsklingen på bussen och det blev lite kvällsfika. Sen vette sjutton om det var nå förvärkar jag kände, nåt i den stilen måste det ha varit i alla fall. Fast inte så onda direkt.
Det slutade när jag la mig som tur var. För även om jag vill ha ut lillan nu så får hon ändå gärna stanna lite till.

Nu har jag fått minska lite medicin igen med. Känns rätt bra faktiskt :) men jag hoppas det inte blir nån tvärvändning efter förlossningen som dom har förvarnat mig på kan hända...
 
I natt/morse vaknade jag skakis igen. Det är väldigt irriterande. Hoppas det bara en en grej som är just nu och som slutar sen. Hade såhär i början av min sjukdomstid med, fast då brukade jag få det när som helst. Än så länge har det bara varit nattetid just nu.

Nu ska jag försöka få upp älsklingen så vi kan få i oss lite lunch. Sen hade jag tänkt mig en promenad till ica, men får se. Det är ca -20. Fast har man kläder efter väder så går det nog bara fint. Får se om han orkar bara :P

<3
//Hanna

Permalink Gravid Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback