Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Fredag

Gomorron!

Har egentligen legat vaken i sängen sen halv 7. Vaknade av kramp i magen, typ som magknip. Och lillan var som en duracellkanin i magen, vilket inte gjorde det bättre. Menmen, det gav sig :) 
Klev upp för en stund sedan och tänkte snart fixa nå frukost. Tror det kan va därför jag hade sån knip i magen. Är väldigt hungrig nu, vilket nästan är påväg mot illamående. Är inte så sugen på äta bara, men måste. Det brukar ju bli bättre när jag äter :) 

Måste ta en dusch sen innan jag åker iväg på MVC (innan lunch). Ska lämna urinprov och hämta nå förlossningsfilmer som vi skippade förra helgen. Men tydligen var dom/den på VHS...så vi ska försöka ragga upp en VHS under helgen, för jag måste lämna tillbaka filmen på måndag förmiddag. 
Vi måste storhandla idag med. Kanske åka en sväng på barnens hus och köpa nå nappflaskor. Har ju massa presentkort där så...:) Eftersom jag inte kommer få amma så måste vi ha några flaskor, och dom vill helst att man tar med egna på BB med. Sen behöver vi införskaffa ersättning så det finns hemma innan lillan kommer. Vi kan ju inte åka iväg på affärn det första vi gör när vi ska hem från BB. Det kan ju som bli när som helst nu...Allt från 3 veckor innan till 2 veckor efter är ju normalt så :D....Längtar! Men börjar bli nervös.

Sen ska det betalas räkningar. Pest! Denna månad var inge kul kan jag lova. Fattar inte varför allt kommer samtidigt. 

Ska fixa systersonens overall idag med tänkte jag. Han vill nog ha igen den. 
Imorn blir det nog en snabb visit på barnloppisen i hopp om att hitta några pyjamasar. Det är väl det vi har ont om :P

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

Vi körde på NANs ersättning, på bb tipsade de om den! Så länge barnet inte har någon allergi ska den vara bäst. En liten termos för kokat vatten kan också vara bra att ha om man ska ut nånstans...

Postat av: Emma

Vi körde på NANs ersättning, på bb tipsade de om den. Om barnet inte har någon allergi ska den vara bäst... En liten termos för kokat vatten kan vara bra att ha om man ska iväg nånstans också...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback