Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Fredag!

Igår fick jag lite hjälp med ryggen, riktigt skönt känns det nu efteråt :)
Fast jag fick ändå inte sova helt i natt. Jag vaknade runt 3 och gatt gå på toa sen så blev lillan en vilding och det sparkades och rumpades hejvilt i magen. Somnade runt halv 5, fast det är så himla mysigt att känna hennes rörelser och verkligen veta att det finns en liten människa där inne :D

Nu ska jag alldeles snart bege mig och jobba.
Sen hoppas jag att jag får träffa favoritFrida ikväll :)
Sen imorn blir det barnloppisen i stan med syster. 
Måste verkligen hem och titta till Lassegubben. Kan hända att han få följa med tillbaka till R-fors, beror lite grann på hur han verkar ha det där ensam och övergiven i lägenheten, stackarn.

Måste fara och hämta ut lite pengar senare idag med, för dom tar ju inte direkt kort på loppisen haha. Sen måste jag komma ihåg att fara på apoteket och beställa medicin. Har varit dålig på hämta ut på sistone så jag har knappt nånting extra hemma nu, vilket börjar bli lite panik. Nämen, en vecka till klarar jag mig, annars får jag ta svagarde doser men fler tabletter...

Hoppas jag inte blir förkyld. Började känna i bihålorna och huvudet igår, har vart lite tät i näsan i natt och nu känner jag mig lite torr i halsen. Får klä mig varmt och dricka varmt :)

Saknar min älskling. Men på måndagkväll får jag träffa honom en kort stund iaf :D

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback