Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Hemfärd

Min rygg pajade typ totalt igår, utan anledning. Vet inte om det var foglossningar eller om det bara är att ryggen är slut.
Har hur som helst tagit mig igenom natten. Har som tur var inte legat vaken nåt, men har vaknat massa gånger. Har haft en varmt riskudde hela natten med, tror faktiskt att den hjälper rätt bra.
Känns bättre nu men inte bra. Sen är det värsta att när jag har ont i ryggen så brukar det spegla av sig fram till magen.

Jag har börjat packa ihop lite kläder nu från mamma och pappa. Jag ska ju hem ikväll redan och sen vet jag inte om jag ska hem nåt mer innan bebis anländer. Så måste försöka få hem så mycket som möjligt ikväll.
Jag vet inte ens hur många fler arbetspass jag kommer klara. Med denna rygg blir det inte många....

Problemet med att ta hem alla saker idag är att J jobbar till stängning ikväll och därför kommer jag inte få hjälp att bära in allt i lägenheten. Men det är väl kanske huvudsaken att jag får in symaskin så den inte fryser sönder :P


Måste ta och göra mig i ordning lite sen med. Josefin ska komma hit, och just nu känner jag mig väldigt nyvaken. Ska bli kul att få prata av sig lite, och med någon som man kan dela sina gravidtankar med. Hon är nämligen beräknad ca 1 vecka före oss.
Ingen bebis hos syster ännu heller verkar det som. Får hoppas det blir innan helgen :P Håller tummarna. Kan tänka mig att det inte är allt för kul att gå över tiden. Att bara gå och trampa och vänta på att nånting ska hända. Fast det är nog rätt vanligt att gå över tiden.

Lillan är väldigt sprattlig just nu. Det är lite smått störande eftersom jag har lite smått ont i magen just nu.
Fast det är klart att det är mysigt med :)

Nä jag kanske skulle kolla om Truls vill komma in från kylan.

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback