Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Home

Har haft många sammandragningar idag, speciellt runt middagen, vilket gjorde mig illamående.
Så jag skippade jobbet ikväll för att vila och sova en stund. Har fortfarande ont i magen och det känns som jag har lite knip i magen, och känner mig hungrig....

Inte lätt.
Tur jag har föräldrarna nära nu när jag fortfarande jobbar i r-forstrakterna. 
Vi sa tidigare att det kanske blir pappa som får skjutsa in mig på BB :P haha. Man vet aldrig :P 

Huvudsaken att sammandragningarna inte blir värre och håller sig sådär tätt länge, det har med andra ord lugnat ner sig. 
Som tur är ska jag ju på ul imorn så kan dom kolla så allt är bra med lillan.

Blir nog ingen sen kväll. Lite kvällsfika, ringa älskling, starta en film och somna. :)

<3
//Hanna


Permalink Gravid Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback