Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Klädproblem

Har vart väldigt aktiv på bloggen idag, kanske för jag har haft lite att göra :P
Eller haft tråkigt...
Nu sitter jag och väntar på att Johanna, Anton och Linn ska komma förbi :) Ska bli kul att få snacka lite faktiskt. 

Har haft ett enormt stort problem med kläder idag. Har provat en väldans massa kläder och inget passar. Vill inte direkt dra på mig en sommarklänning men blommor och smala axelband. :p Nu har jag iaf fått på mig kläder men vette tusan hur det ser ut. Det klämmer då inte så det är ju ett +. 

Provade min skjort-tunika som går i blått och grönt. Tror ni jag kan ha den nu eller? Nej, den sitter alldeles för tajt vid bysten, annars hade jag gärna haft den på mig. Tycker den är så fin. 

Senare ikväll blir det att fara iväg en sväng till Robert. :) Ska bli kul att träffa dom med. Fast vet inte om jag kommer orka stanna så länge. Sen vet jag inte om dom har tänkt dra ner på stan heller. Vilket jag inte är sugen på. Är alldeles för trött i kroppen för det, och sen känns det fel att sitta på pub med stormage faktiskt. 
Får hoppas jag får med mig J hem. Åker imorn på dan/eftermidda igen. Känns som vi aldrig ses nuförtiden:/ Tur det inte är så länge kvar innan jag kan vara hemma. Även om jag ska försöka komma igång och jobba 1-2 kvällar i veckan bara för att få ihop en liten extra slant...Får väl se när man orkar det bara. Beror ju helt på hur allt ser ut då. 

Ha en trevlig kväll :) 
<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback