Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Kyla

Vart tar sömnen vägen?
Jag går och lägger mig i tid men kan inte somna.
Ser lite film och blir trött, men blir pigg när jag sätter mig upp för att stänga av tv.n. Provade lösa korsord och samma sak där. Bara att släcka lampan och lägga bort tidningen och pennan gör mig pigg. Blir tokig :P
Vaknade runt halv 9 i morse och det gick verkligen inte somna om. Det var ljust i rummet och lillan sprattlade på som bara den i magen, mys!

Nu håller jag på att tvätta lite sängkläder och ska strax städa undan lite i källarn och renbädda. Kan väl anstränga mig lite nu då J ska komma hit :P
Imorn blir det nog en sväng till Burträsk och förmodligen en sväng förbi hos pappas moster. Ska bli jättekul att få träffa henne igen. Bodde ju hos henns i 2 veckor då jag gjorde praktik i Skellefteå på röntgen förut, och har inte pratat så mycket med henne sedan dess. Får nästan lite dåligt samvete över det...

Varför är det så otroligt kallt ute? Det hade gärna fått va kallare för några veckor sen och börja bli lite varmare nu. Känns som lite tvärtom faktiskt :P
Kan som inte förstå att jag var ute och tränade förut när det var kallt. Nu fryser man ju för ingenting. Tror jag måste börja ta mer vinterpromenader. Får hoppas det blir lite mer vår snart :)

Ingen bebis hos syster ännu vad jag har hört. Hon är beräknad på lördag, och jag hade gissat på 14:e eller 18:e februari. 18:e är ju imorn så får väl se om det blir så eller inte. Ska bli mysigt att få träffa en bebis lite innan vi får våran skrutt. Vi kanske kan förstå det lite mer då, fast samtidigt kanske vi blir mer nervösa. Dom är ju så små och ömtåliga. Det är ju en helt ny värld som kommer öppnas.

Nu är nog tvätten klar, så ska fixa det nu när jag är pigg.
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback