Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Ont i benen

Oj sicken dag.
Kanske ska ta och lägga mig ett slag på soffan, men antar att jag bara blir tröttare då. Ska orka med att jobba ikväll med.
Har ont i benhinnorna. Men kroppen är ju som mest illa om kvällarna, för på natten så hinner man vila upp sig.
fast jag var väldigt trött då jag vaknade i morse. Så skönt att jag kunnat sova bra 2 nätter nu :)

Har inte så mycket att skriva just nu egentligen.
Älsklingen är i Hemavan nu och kommer tillbaka på söndag. Hoppas ingen av dom bryter nå armar/ben. :P
Blir nog barnloppis på lördag :) Skaffa de sista plaggen till början, sen måste jag fixa skötväskan och packa BBväskan.

Längtar till imorn kl 15, då får jag helg. Och ska verkligen slappa imornkväll och vila upp mig. Till veckan kommer bet bli en del körandes fram och tillbaka till stan eftersom jag har både träff med barnmorskan och ultraljud + läkarbesök. Sen måste jag lämna prover med tror jag. Kanske kan gulla med barnmorskan och be henne ta dem, fast det är inte säkert det går.

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback