Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Skötväskan lagad

Jag har ingen kanondag idag.
Vaknade runt 5 och var jätteskakis. Förstår inte varför jag får så ibland. Det är inte nå blodsockerfall eller så heller eftersom det hjälper inte att få i sig socker. Klev i alla fall upp och åt en frukt och drack lite. Sen försökte jag somna om, vilket inte var så lätt. Somnade helt närmare 8, och vaknade halv 9, så då gav jag upp.
Är svintrött nu med andra ord.

Idag har jag äntligen vart duktig och fixat klart skötväskan. Lagningen ser kanske inte så proffsig ut, men det är på insidan och det är ju huvudsaken att den fyller sin funktion. :)Var tvungen att sy för hand med, eftersom symaskin inte komme åt där det var trasigt så lätt. 
Har även torkat av den och försökt få den så ren och fräsch som möjligt.

Skulle lätt kunna somna nu, kanske ska ta mig en lur.
Kanske blir på bättre humör då.
Hoppas tiden går fort nu så att jag blir klar med jobbet. Skulle lätt kunna sluta nu, men måste försöka nån vecka till. Februari ut har jag ju sagt iaf, så sen får vi se.

<3
/Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback