Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Söndag

Jag förstår inte varför jag är så seg idag. Fast mamma och pappa verkar då lika sega :P
Har precis tagit mig ett varmt bad. Upptäckte att högerfoten fortfarande är svullen, och efter badet började jag känna dom här konstiga "domningarna" igen. Ska till barnmorskan på tisdagmorgon så får väl fråga henne om det ska va så. Tycker ju att det borde vara i båda fötterna om det nu bara är vätska.
Imorn är det måndag, och för första gången på LÄNGE så längtar jag efter just måndag. Fast jag vill ha måndagkväll närmare klockan 22. Då får jag träffa älsklingen igen :D
Han sitter nog i bilen nu påväg hem från Hemavan.
Och jag hoppas han är nöjd med helgen med grabbarna, för nu kommer jag nog inte släppa iväg han på nå långtrippar igen innan våran lilla älskling kommer till världen. Tänk, det är inte alls nå länge kvar nu :D Fast det känns samtidigt som en evighet att bara vänta.

Ska nog ta hem alla bebiskläderna som är nytvättade imorn, och om det finns tid (vilket jag inte tror) så ska dom ner i byrån. Annars blir det helgens projekt. J jobbar lix i helgen så jag kanske ska försöka göra det då, så jag kan sysselsätta mig en stund iaf.
Skulle behöva ta mig nån promenad med, men det är inte så kul att gå själv, och alla går ju så fort.
Jag börjar typ känna mig överviktig :P Jag blir andfådd av ingenting.
Måste ta och raka benen och måla om tånaglarna snart tror jag (jätteviktig information jag vet). Det börjar bli jobbigt med magen ivägen nu och den kommer väl bli större de sista veckorna som är kvar. :P MYS

Nä nu ska jag avrunda tror jag.

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback