Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

syr lite

Igår var vi in till skellefteå efter en snabbis på burträskmarknan.
Det blev en massa titt på bebiskläder på typ alla butiker, och vi hittade billiga sockar och strumpbyxor på rean, även en ursöt sommarklänning fick följa med hem. Sen hittade vi till slut även mössa och vantar åt det lite varmare hållet med. Äntligen sägen jag bara. Nu blir det att försöka hitta nå billiga pyjamasar, kkanske på loppisen till helgen...
En mobil måste införskaffas med och hänga ovanför skötbordet senare.
Vi var även och hälsade på hos Ulla :) Kul att få se henne igen :)

Låg vaken mellan 4-6i morse. Det gick verkligen inte sova. Sen blev det ljust och då gatt jag lägga en kudde för ansiktet så jag kunde sova vidare. Men vaknade av att hela armen var bortdomnad så då orkade jag inte sova mer.
Har sytt lite grann nu. Ska försöka fortsätta senare, men jag var tvungen att vila ryggen en stund nu. Har inte kännt så mycket då jag suttit still men så fort jag rest mig har det typ huggit, så en liten paus i soffan kan man unna sig.

Snart är det hockey med så då kommer väl lite folk hit och ska se.
Skönt att det är lördag idag, det känns lite som söndag :P
Imorn ska vi hämta hem barnvagnen med. Känns kul att det börjar hända lite saker nu  :D

Men först så vill vi att systers lilla pyre ska titta ut. Hon är beräknad idag!!!! Får hoppas det kommer en liten bebis vilken dag som helst nu då :)

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback