Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tiden

Har vart och handlat nu. Usch säger jag bara. Men mat behövs ju i hemmet så det är bara att blunda. Har köpt ersättning nu iaf, så då har vi det fixat. Imorn blir det en sväng på barnens hus som jag tror jag nämnde tidigare.

Jag undrar vart tiden har tagit vägen idag? Jag hade planer på att göra matbröd och kanske baka en kaka, sitta och sy lite, fixa och dona lite. Men nu måste jag snart börja med middagen så jag och J kan äta tillsammans innan han ska jobba. 
Jag har iaf hunnit fixa overallen som jag lovat, och jag hoppas att det håller. Annars får jag ju bara göra om det. 

Ingen bebis hos syster ännu heller. 
Ska dit och umgås ikväll iaf. Ska bli kul att få träffa dom lite. 
Annars blir det nog bara lugnt. 

Ha en trevlig fredag!

<3 
Älskade lilla bebis, nu är det inte länge tills mamma och pappa får träffa dig. Du får hemskt gärna titta ut snart så vi får visa våran kärlek till dig! 
Vi längtar!

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback