Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tidig morgon

Det är rätt skönt att vakna tidigt på mornarna. Problemet är bara att jag blir trött efter en eller nån timme och måste sova vidare då. 
Vi måste ha tag i en VHS nu under helgen. Vi ska få låna förlossningsfilmerna nu som vi inte lånade förra helgen :P Kan ju vara på tiden att se dom/den faktiskt. Får hoppas J inte blir skräckslagen eller nåt. Inte för jag tror det men. 

Hade tänkt ta kort på magen nu faktiskt, men jag orkade inte. Är för seg. 
Torsdag idag...Jag ska nog försöka ta fram symaskinen en stund. Har en overall som jag måste fixa och lämna tillbaka till syster. S
Annars blir det väl jobb ikväll om inget annat händer. Men sen får det nästan vara slutjobbat. Har så fruktansvärt ont i ryggen om kvällarna, och jag vill ju vara lite uppvilad och pigg då bebben kommer. 

Lasse sitter i fönstret och piper/hackar tänder, eller vad man nu ska säga. Han ser nå fåglar tror jag.

Nä nu ska jag krypa ner brevid älskling igen.

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback