Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Trött!

Denna enorma trötthet! Man hinner just vakna sen blir man trött igen...
Vaknade runt 8 utan klocka men låg kvar och försökte somna till 9, sen gick jag upp. Fixade till och med frukost på sängen åt J idag. 
Jag skulle lätt kunna lägga mig och sova nu.
Det är så tyst och stilla i lägenheten. J drog iväg på gymmet, och han lär väl bara hinna hem innan han ska iväg på jobbet igen sen :( 
Själv måste jag försöka fixa i ordning lite här hemma. Småkläderna ska packas upp och in på rätt plats, diskmaskin ska tömmas, lite kastruller och burkar måste diskas, skulle behöva dammsuga, blommorna är törstiga. 

Är inte på tillräckligt bra humör för att fixa själv. Kanske skulle ta mig en tupplur innnan. Fast det kommer nog bara göra mig tröttare. 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback