Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

tvätt och semlor

Nu är så gott som alla bebiskläder tvättade. Tack kära mor för hjälpen :)
Är trött idag, även om jag har fått sova riktigt bra inatt.
Försökte få av mig mina ringar i morse och det gick inge vidare. Endast förlovningsringen ville lossna. FIck typ panik. Väntade några timmar innan jag gjorde ett nytt försök och svullnaden i fingrarna hade faktiskt lagt sig lite, som tur var. Ena fingret blev typ blått då jag försökte få lös ringen, den satt som sten :p Kommer kännas väldigt tomt på händerna nu, jag är ju van att ha 4 ringar på mig, nu blir det inga på ett bra tag.

Snart ska vi fika semlor. SKa bli gott. Man måste ju tjuvstarta lite. Fettisdag är väl inte förrän i mars har jag för mig.
Nu vill jag ha måndagkväll. Så jag får träffa älsklingen.

<3

//Hannatvä

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback