Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Vaken????

Vad i hela fridens namn gör jag vaken, NU?

Jaa bra fråga, jag är gravid och kan inte sova om nätterna.  Somnade väl 1, halv 2 i natt och vaknade 5 nu i morse. Har legat och snurrat och vänt mig en massa, tillslut så vakna jag alldeles skakis.

Nu har jag kokat mig lite nyponsoppa som jag förösker få i mig, sen ska jag nog antingen lägga mig på soffan eller i sängen och se nånting på datorn. 

Senare idag ska jag ta prover på sjukhuset, har även barnmorskan inplanerad. Sen blir det brottom iväg på jobbet. Måste se till att ha middag färdig ifall jag måste sticka direkt. Då tar jag nog bara med mig en portion och äter där. 
Sen blir detta den sista veckan hemma hos mor och far. Sen får jag se om jag jobbar några dagar till, men då får jag åka härifrån stan. 

Lasse har vaknat med, och han är typ helvild och ska springa omkring och vara överallt där han inte borde. Jag orkar inte släppa ut honom heller för då kommer jag säkert somna ifrån honom :P

Nä jag måste försöka lägga mig och vila, förhoppningsvis somna. Det kommer ju en dag sen med....

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback