Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Bad day

Idag är det en väldigt dålig dag.

Jag känner mig typ nere :/
Har väldigt mycket som snurrar i huvudet och jag är jättetrött och har ont i kroppen. Det är ingen bra kombination. 
Vill bara sätta mig och grina känns det som. 
Hormoner är inget att leka med..

Har vart en snabb sväng förbi strömpilen. Det följde med ett par babybyxor och ett set med byxa+tröja. Det är ju rea så man får passa på att handla då det är billigt :P

Ska snart äta middag, och sen ska jag packa bilen och åka till jobbet. Känns inte alls lockande denna vecka. Troligen för jag känner som jag gör just idag. 
Hatar att inte få vara hemma med. Jag hinner aldrig landa utan åker hit och dit, fram och tillbaka. Vilket gör mig stressad. Jag vill kunna koppla av. 
Ska till tandläkarn imorn på morgonen. Får hoppas att bettskenan passar denna gången. Har fått göra om den 3 gånger nu så börjar bli less. Det har tagit ca 20 veckor sedan jag var där första gången....

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback