Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Bakat

Goddagens!

Vaknade skakis i natt, eller i morse runt 5. Det är så obehagligt, och jag lyckades inte somna om förrän efter en timme ungefär.

I morse ville jag så gärna ta en sovmorgon. Jag kände hur jag verkligen ville stänga av klockan och somna om igen. Men icket, det var bara att pallra sig upp 7.30. Hade lovar att besikta bilen idag, men sen är det rätt skönt när man kommit igång och vaknat. Även om det tog fram till lunch :P 

Bilen gick i alla fall igenom besiktningen u.a! helt otroligt. Han tyckte däremot att vi skulle ta hand om dragkroken lite mer. Det är en sån man kan ta lös så han smörjde in den lite iaf. Snällt :P

Efter mellanmålet idag så har jag bakat lite. Jag tänkte att jag kunde bjuda på jobbet. Vet inte vems tur det är och vi bestämde inget igår heller så...Jag tar hellre denna vecka än nästa eller dånästa vecka då jag kommer jobba både på dagen och på kvällen. 
Det blev iaf chocolate chip cookies och cornflakesbollar. (Chokladbollar fast med cornflakes istället för havregryn eftersom jag inte tål det. 
Får väl se om det smakar sen. cookiesarna blev gigantiska så jag gatt dela dom på mitten. Trodde inte dom skulle svälla och flyta ut sådär mycket :O Får väl se om det blir över lite så kan mamma ta fram de på hockeyfikat ikväll med. 

Ne, nu sitter jag väldigt obekvämt. Dax att lämna datorn. 

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback